Вчитель — професія, затребувана в усі часи. Це той вид діяльності, який обговорюється і оцінюється всіма. Ми ж ще й живемо у мінливому світі, впроваджуються нові технології, збільшується обсяг знань. Поступово відходить у минуле традиційна школа — школа пояснення, все активніше набирає силу школа нового історичного типу — школа розвитку. В авангарді сучасної школи — вчителі-митці, генератори творчих ідей, розробники та реалізатори нових навчальних кейсів, активні користувачі та популяризатори інновацій.
Наздогнати реальність, що швидко змінюється, може лише готовий до таких перегонів. Теперішні учні сприймають світ і себе в ньому по-іншому, вони вже не уявляють свого життя без гаджетів, легко знаходять будь-яку інформацію, але водночас не завжди можуть дати їй раду. Нерідко вони переконані, що про все вони можуть дізнатися самотужки, будь які знання є в інтернеті, а школа не так вже і потрібна.
І саме вчителю випала нелегка, але цікава місія — змагаючись зі своїми ж учнями, змінити їхнє уявлення про школу, створити умови для розкриття потенціалу, сформувати світогляд, і врешті-решт, підготувати їх до життя. Використання новаторських методів і підходів особливо важливе зараз, коли ера "стабільності" минулих поколінь завершилася і мало хто береться спрогнозувати навіть те, що може статися найближчим часом.
Вчитель — професія, затребувана в усі часи. Це той вид діяльності, який обговорюється і оцінюється всіма. Ми ж ще й живемо у мінливому світі, впроваджуються нові технології, збільшується обсяг знань. Поступово відходить у минуле традиційна школа — школа пояснення, все активніше набирає силу школа нового історичного типу — школа розвитку. В авангарді сучасної школи — вчителі-митці, генератори творчих ідей, розробники та реалізатори нових навчальних кейсів, активні користувачі та популяризатори інновацій.
ВідповістиВидалитиНаздогнати реальність, що швидко змінюється, може лише готовий до таких перегонів. Теперішні учні сприймають світ і себе в ньому по-іншому, вони вже не уявляють свого життя без гаджетів, легко знаходять будь-яку інформацію, але водночас не завжди можуть дати їй раду. Нерідко вони переконані, що про все вони можуть дізнатися самотужки, будь які знання є в інтернеті, а школа не так вже і потрібна.
І саме вчителю випала нелегка, але цікава місія — змагаючись зі своїми ж учнями, змінити їхнє уявлення про школу, створити умови для розкриття потенціалу, сформувати світогляд, і врешті-решт, підготувати їх до життя. Використання новаторських методів і підходів особливо важливе зараз, коли ера "стабільності" минулих поколінь завершилася і мало хто береться спрогнозувати навіть те, що може статися найближчим часом.